نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

حمله سنگین حزب الله به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی + فیلم (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۵۳۵
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
حمله سنگین حزب الله به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی + فیلم (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) مقر فرماندهی تیپ سوم پیاده، لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «عین زیتیم» شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را با شلیک ده ها راکت هدف قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان تأکید کرد این حمله در پاسخ به تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل در جنوب لبنان و آخرین مورد آن حمله به صریفا، عدیسه و رب ثلاثین روی می دهد.

رسانه های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش اشغالگر اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرده است.

این در حالی است که پیشتر رسانه های عبری اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

برخی از رسانه های صهیونیستی نیز اذعان کردند صدای انفجارهای شدیدی در صفد به گوش می رسد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپادهای مقاومت به داخل سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

کانال ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری فوری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->